Tuesday 28 October 2008

Free stuff to download


Am uploadat ceva dictioanare in special pentru colegii mei din clasa care o sa folosim Oracle si poate o sa avem nevoie de dictionare. Din cate imi amintesc am pus 3 dicionare. Oxfordul (englez-englez), care e Dumnezeu in materie de dictionare, un anume dictionary (roman-englez, englez-roman, german-roman, roman-german) care e bun; atat sa gasesti cuvintele in el. Si Globalink care cica e dictionar de tradus texte. Whatever. L-am pus si pe ala ca are si franceza. Am zis ca daca tot e asa, sa pun toate limbile ce le am pe acasa. Dar nu v-as recomanda Globalink-ul. Of course, poate oricine downloada dictionarele de pe blog pana prin 6 noiembrie daca am calculat bine. Serverul tine informatia 10 zile de la upload. Enjoy si sa le folositi cu spor.

Dictionarele le gasiti aici.

0 comments: