Monday 23 November 2009

arad-timisoara

Duminica, ora 7:27 pm. Merg spre Timisoara. Toata lumea din compartiment doarme. Becul nu functioneaza. Fundal: Radiohead. Sa transform blogul intr-un jurnal? Maybe. Nu stiu inca. Mi se pare totusi ca aceste lucruri mai intime ar trebui tinute pentru mine. Inca o saptamana in Timisoara de partiale. Sambata il dau pe cel de la fizica. Inca nu am invatat nimic dar sper ca o sa ma descurc. Oricum am destul timp sa invat. O sa am o saptamana interesanta totusi. Tot saptamana asta o sa ma duc si la teatru. La Aualeu in Scart. E cred singura piesa care nu am vazut-o din stagiunea asta a lor. Chiar astept si sunt entuziasmat. Din cate am vazut au piese bune, simple si cu un mesaj destul de clar. Posterul mi se pare foarte interesant. E un poster alb cu negru desenat jocul spanzuratoarea si pe acele linii pe care ar trebui sa fie scris cuvantul ghicit scrie numele piese: Draga Elena. Vreau sa iau si la fizica o nota mare. Ma abitioneaza o groaza de chestii in Timisoara. Am venit oricum cu un plan concret in Timisoara si pana acum imi merge foarte bine. Sunt oricum foarte la inceput si nu are rost sa ma entuziasmez degeaba. Nici macar de prima sesiune de partiale nu am trecut. Consider ca o buna educatie formala va conduce la un drum bun in viata. Daca nu ma stradui din facultate nu o sa ajung niciunde. Si sincer ma abitioneaza si mediul in care studiez. Sper sa nu am deziluzii mari. Mi-e intr-un fel frica de asta. Fac tot ce e posibil sa imi indeplinesc visul. De cate ori imi pierd un pic motivatia incerc sa imi reamintesc de ce am venit aici si ce vreau sa fac. Take care you guys. Fight for yourselves.

0 comments: