Saturday 15 November 2008

Respect

Am fost joi la Balul Bobocilor. Un bal reusit zic eu. Au avut cateva parti mai bune si mai proaste ca toate balurile... tema balului a fost foarte frumoasa: Grecia antica. Dar nu asta am vrut sa punctez. Pe la ora 12 (la after party) stateam afara cu prietenii mei sa luam o gura sde aer. Eu cu inca un coleg ne-am proptit de o masina aflata in fata discotecii. Vine proprietarul. Eu nu l-am observat decat cand a deschis usa de la masina. Cauta ceva prin masina. Eu m-am ridicat de pe masina ca asa e frumos. Vin prietenii soferului si ne vad cum ne ridicam de pe masina si ii zic prietenului lor: "Ii lasi pe astia sa stea pe masina ta?". De precizat ca era un BMW serie 5 nou. La care zice: "Lasa-i ma, ce ai cu ei? Ca si eu stau pe masina altora." M-a lasat masca. Asta vede ca ne ridicam de pe masina la care zice catre noi: "Stati linistiti ca decat sa va zic eu sa va ridicati si dupa ce plec sa imi zgariati masina, mai bine stati." A fost foarte foarte frumos din partea lui. A doua zi am realizat ca pe tipul respectiv l-am cunoscut acum vreo 2 ani intr-un curs de la ANA. A terminat la Economic din cate imi amintesc. Tot respectul el. Foarte frumos din partea lui. Asta inseamna sa te pui in pielea altuia. Un tip care foarte misto care a facut un gest de tot respectul. Prea putin conteaza cine e. Gestul lui e foarte frumos. Aproape toata lumea ar reactiona diferit. Majoritatea oamenilor s-ar enerva daca ar sta cineva pe masina lor. Cu atat mai mult cu cat este una de 30 - 40 000 de euro, sau cat costa masina aia (nu ma pricep deloc la masini).

Un lucru frumos ce am patit in ultima vreme.

0 comments: