Sunday 23 November 2008

Santa story


Se apropie sarbatorile de iarna... again. Mi-am propus anul asta sa ii scriu scrisoare la Mosu'. Prima data am dat cateva telefoane sa vad cine vine cand ca Wikipedia m-a derutat prin fragmentul urmator: "Santa Claus, also known as Saint Nicholas, Father Christmas, Kris Kringle, or simply "Santa", is the figure who, in Western cultures, is described as bringing gifts on Christmas Eve, December 24 or on his Feast Day, December 6." Apoi, dupa cateva telefoane am aflat ca in State si U.K. Santa Claus vine pe 24 si Saint Nicholas pe 6 dar cam acelasi lucru. In Germania, Ungaria (unde va zic sigur ca pe 6 vine Mikulas si pe 24 Jezuska), Austria, Elvetia exista ceva diferenta. Cum ca ar veni Kris Kringle care e un dracusor. Dupa investigatii destul de serioase am aflat 2 adrese destul de sigure si am dat de un site dragut ca si idee (grafica sucks big time). Site-ul dragut peste care am dat e aici .

Si am gasit adresele urmatoare:

1. North Polar - Santa Claus P.O. Box 56099 North Pole, Alaska 99705-1099
(pe siteu-ul nothpolar.com se precizeaza ca daca se vrea scrisoare trimisa inapoi trebue sa ii punem la Santa $5 in plic ceea ce mi se pare un fel de mita si am ras cu lacrimi cand am vazut)

2. Joulupukki
96930 Rovaniemi, Napapiiri,

3. Santa Claus
Arctic Circle
96930 Rovaniemi
Finland

Parca am mai auzit Rovaniemi. Si am aflat ca Joulupukki inseamna Mos Craciun. Si cred ca o sa scriu acolo. Dar nu sunt foarte sigur inca. Oricum i-am trimis mail si mi-a trimis inapoi. Era destul de fake oricum. Daca afla cineva ceva please let me know. Un prieten, Raoul, mi-a sugerat sa scriu la Coca Cola ca ei au creeat brand-ul de Santa Claus. Ii dau dreptate, dar ma tenteaza sa ii scriu in Finlanda. I-am scris si unei cunostiinte din Finlanda. Is curios ce o sa imi raspunda in legatura cu povestea asta si daca imi poate confirma adresa de acolo.


Orice informatie poate duce la elucidarea cazului. Astept propuneri sau sfaturi si informatii.

Santa, beware, I'm digging after you!

P.S. (cu vreo o ora dupa publicarea postului): Am aflat inca o adresa si mi s-a confirmat si adresa cealalta. Cica ar fi una din alea 2 sau Joulupukin Pääposti, Joulupukin Pajakylä, 96930 Napapiiri. So, anybody wants to write to Santa?

3 comments:

.raoul said...

I normally gave the letter to my parents. Well, at least I was doing that as a child. Ask ur parents. I'm sure they know!...

Anonymous said...

i'm not that sure... dar sigur stie nr lui mos nicolae...vb cu el in fiecare an si in timpul ala in mod magic...ne punea cadourile...remember grasane? :D

norbi said...

i am extremely sorry for my late reply but i had such a big laze in myself. so.. i want to talk to Santa.. not with my mom and dad.. and yeah of course i remember those times :).. such a nice guy. I feel sorry for him. Good times ;)