Sunday 28 December 2008

Best images

Nu. Nu imi plac topurile si sintezele de an. Sa vedem ce am facut anul asta, sa tragem linie. Mi se pare stupid. La orice idee exista insa un "but". But I've found some great images selected from the independent. Cei de la The Independent au facut o sinteza a anului in imagini. O selectie foarte buna de imagini pe 5 domenii: world news, home news (adica sinteza din U.K.), arts & entertainment, obituaries si sport. Si ce mi-a placut la ei a fost ca nu au pus poze doar de la ei. Au pus poze si de la rivali cum sunt Reuters de exemplu. Au pus sursa si au explicat si cam ce s-a intamplat in poza. O galerie de imagini la care zici.. da ma.. chiar asa a fost.

Link-urile pentru fiecare categorie here:
world news
home news (adica U.K.)
arts & entertainment
obituaries
sport

Demult am vrut sa dezvolt un post despre nivelul jurnalismului din Romania. Sunt atat de slabi si de nepregatiti. Toate articolele straine sunt luate de la Reuters, BBC sau The Daily Talagraph. Nimic nu au original. Toata presa autohtona e o imitatie proasta. Nu sunt in masura sa emit o judecata de valoare, dar totusi. Comparati va rog cand apucati un ziar romanesc si unul strain. Iti este mai mare dragul sa il citesti pe cel din Anglia sau State decat pe cel de aici. Oricum, nu vreau sa dezvolt subiectul. Enjoy the photos.

3 comments:

Lulou said...

ca dejaba si blogu meu ruleaaza fin nu numa` a tau ! :p

norbi said...

uite cine apare... :))...n-ai de lucru acas'?

Anonymous said...

imi pare rau sa te anunt diana ca femeile tale nor ajuns in topul pozelor :(
mai trebuie antrenate