Friday 30 January 2009

New music

Am uitat sa scriu despre Sounds of 2009. Topul BBC suna cam asa: Little Boots, White Lies, Florence & The Machine, Empire of the Sun si La Roux. Se pare ca Florence & The Machine si Lttle Boots incep sa devina tot mai cunoscuti ei ocupand si primele 2 pozitii la UK critic awards. Pe mine Florence nu prea m-a miscat sincer sa fiu. In schimb Little Boots e geniala. Ea canta la pian, tenori-on si stylophon in acelasi timp. She is more gifted than Napoleon is so beware. E intradevar minunata, realisti fiind. Muzica anul asta are tendinte si mai electro decat anii trecuti. Cam toata lumea foloseste sintetizatoare si instrumente tot mai ciudate. Lttle Boots are si o voce minunata. Acum mi-am amintit ca am citit despre ea ca a facut si un turneu european cu o trupa de jazz la varsta de 17 ani, ceea ce e ceva, inainte sa se apuce de proiectul asta. Are 2 EP-uri lansate pana acum. Unul anul trecut si celalalt anul asta. Pur si simplu merita sa o asculti. Un alt personaj ce mi-a atras atentia a fost Passion Pit. Tot un electo artist din UK ce are un videoclip minunat la melodia Sleepyhead. E unul din cele mai originale si inovatoare clipuri ce le-am vazut in ultima vreme. El are doar un EP dar abia sa ii albumul. Pe cei doi o sa ii urmaresc in mod special in urmatoarea vreme. Totusi o sa mai mentionez inca un artist electro, synth-pop. Ceva de genu canta si isi zice Frankmusic. Are muzica ce cred ca o sa fie auzita mult prin cluburi mixata de DJ. E o muzica care dupa parerea mea de necunoscutor total al scenei electronice cred ca o sa se muleze perfect la mixuri. :D Stiu ca am zis ca Frankmusic o sa fie ultimul dar mi-am amintit de La Roux. Ei nu ii dau mare importanta pe mainstream dar o sa fie parerea mea o artista ce o sa fie intodeauna on the thin line between comercial and underground. E ciudata, cu un sound din anii 85, coafura ce nu vezi in fiecare zi, se imbraca interesant. Daca nu o sa impresioneze prin muzica atunci prin imagine o sa o faca sigur.

You've heard it before from me. I'm not a music critic. I'm just a big fan of music. And this is my opinion.

0 comments: