Saturday 31 January 2009

I Contact


Intamplator am dat peste cel mai ciudat, destept si practic device din ultima vreme. Deocamdata totul e concept din cate am inteles. M-a cam frustrat ideea ca nu am gasit site-ul praducatorului. Am adunat informatiile de prin bloguri. Doi tipi din Coreea cred, dupa nume cel putin, Eun-Gyeong Gwon & Eun-Jae Lee au creeat o pereche de lentile. Aceste lentile inlocuiesc mouse-ul. Acest gadget daca pot sa ii zic asa a fost destinat persoanelor cu dizabilitati dar la o adica oricine poate sa profite. Lentilele sunt exact ca si unele normale doar ca acestea urmaresc miscarea ochilor. Cu ajutorul unui receiver se transmite informatia prin bluetooth la PC si acesta misca cursorul. As avea o singura nelamurire. Nu am gasit pe niciunde. Cum dai click? Ca ideea in sine e sa nu folosesti mana ce o tineai pe mouse. Si daca clickul e pe clipit, risti sa dai click-uri pe unde nu vrei. Daca cumva gasiti mai multe informatii sa imi spuneti si mie. It would be very nice to click by pressing your nose. Aia chiar mi-ar placea. hihi. Daca gasiti un site sau informatii sa ma informati va rog.



1 comments:

.raoul said...

wow. this freaks me out a bit. was just imagining using it.