Monday 23 February 2009

Mmmrrrrrrr

Sorry mates. Nu am mai scris de o luna aproape. But I'm back. Sa stiti ca ma indigna atitudinea unor firme care se dau serioase si nu sunt. Mi-am comandat de curand ceva cd de pe net. Promptitudine a fost. Nu pot sa zic ca nu. Dar am primit cd-ul neimpachetat, ceea ce nu am crezut ca nu o sa mi se intample... hai, treaca mearga. Dar era carcasa crapata la un capat si cd-ul un pic patat. Come on. Am dat bani pe respectivul material. Am primit cd-ul aruncat peste poarta. Ca sa nu mai zic ordinul de plata (cred ca ma exprim bine) - foaia pe care sunt puse toate datele:cand, cum, cat, adresa, nici nu erau acoperite cu o folie sau ceva. AAAA!! This makes me sick. Credeam ca o sa primesc ceva super impachetat si aranjat si infoliat si tot. Data viitoare o sa ma uit bine de la cine cumpar.

1 comments:

.raoul said...

poate e o companie cu constinta ecologica. Mai putine materiale de impachetat, mai putine deseuri. :)