Saturday 14 March 2009

what can be nicer?

Mi se intampla sa merg saptamanal de prin Alfa pana prin Aradul Nou cu tramvaiul. Am descoperit un lucru minunat. Iubesc cand vin inapoi. Stau vreo jumate de ora pe tramvai, am capul proptit pe geam si ascult muzica. E ora 5:30 - 6:00 pm. E o snzatie geniala sa stai in tramvai sa urmaresti cum se misca lumea in jurul tau, tu doar sa stai si sa observi "the motion". De multe ori ma gandesc sa imi iau o zi libera si sa stau intr-un tramvai vreo 2 3 ore si sa fac cateva tururi ale Aradului. Pe mine ma linistete. Poate suna ciudat. Si pentru unii chiar aiurea. Pentru mine poate e interesant ca nu circul aproape deloc cu mijloacele de transport in comun. Dar sa stai in tramvai si sa nu ai nici o grija, sau cel putin sa te faci ca uiti pentru 25-30 de minute ca nu ai nimic de facut, e genial. Lucrurile marunte din viata mea care merita sa le traisca oricine. Have a nice day folks! :)

0 comments: