Saturday 4 July 2009

Am innebunit eu sau ce?

Mi-am propus sa nu scriu despre Michael Jackson dar in final vad ca o fac. Incepe sa ma enerveze o chestie totusi. Inainte de moartea lui Michael Jackson toata lumea ii recunostea muzica si originalitatea dar marea majoritatea credea ca ceea ce a facut in viata privata e de neconceput si inadmisibil. A dat un exemplu prost societatii incepand de la operatiile la piele la tinutul bebelusului deasupra balconului si culminand cu acuzatiile de molestare. Nimeni aproape nu il vedea in stare terminand super turneul ce urma sa se desfasoare la Londra. Michael Jackson is now dead. Imi pare rau pentru el. Era mult prea tanar. Dar nu depsre asta vreau sa vorbesc. Toata lumea, si vorbesc la propriu acum, chiar toata lumea si-a schimbat parerea de el. Acum este recunocut ca fiind ca fiind o personalitatea pozitiva si extrem de influenta pozitiv. Am auzit la televizor mai nou oameni ce ziceau ca acele operatii estetice au fost facute sub presiune si ca s-a folosit lumea de imaginea lui pentru a-l pune sub acuzarea de molestare. Si el era in stare sa termine toate concertele pentru ca avea o conditie fizica buna si ca altfel nu ar fi primit acordul medicilor pentru concerte.
Ce e mult, e mult. Inteleg ca a fost super megastar dar totusi. De ce nu s-a vorbit de el asa frumos si inaintea de moartea lui? De ce nu s-a facut o mediere intre ce se zice acum si atunci si sa se vorbeasca asa si inaintea si dupa moarte lui? Ce-i adevarat, poate ca imi exprim o parere gresita acum pentru ca nu am realizat prea multe cand Printesa Diana sau Freddie Mercury au murit, nu prea stiu cum se intampla al inmormantari de astea gigant. Iar cand John Lennon a murit nici nu ma nascusem. E ciudat totusi ca lumea reactioneaza asa. A fost un om atipic oricum. Am citit pe un ziar electronic ceva de genu: "Macar nu s-a dus la femei si nu a baut si s-a drogat. A stat la vata pe bat, se juca cu copilasii si traia in Neverland." Mi s-a parut foarte dragut. Ce a facut este facut, ce rost mai are sa o intoarca lumea pe dos. This is it, we must get used to it.

1 comments:

edina :D said...

cel mai trist e ca uneori nu mai dau south park pe mtv din cauza lui :(