Sunday 26 July 2009

Play me, I'm yours

De proiectul Play me, I'm yours am auzit de la TV de la un jurnal de stiri. Este vorba despre ideea unui artist englez cred, Luke Jerram. Pentru a cunoaste lumea din jur, pentru a promova noi talente, pentru a colora viata metropolelor s-a gandit sa amplaseze 30 de piane in diferite locatii ale oraselor. In Birmingham in peste trei saptamani s-au adunat aproximativ 140, 000 in jurul pianelor. Putea sa cante oricine, la orice ora absolut orice. Mi se pare foarte frumos ca lumea se aduna in jur si canta si se distrau, se deconectau pentru cinci minute de cotidianul din jurul lor. De mentionat este ca in Londra nu s-a avariat niciun pian in timpul actiunii. In Londra actiunea a avut loc in timpul City if London Festival. Chiar mi-ar placea sa se intample asa ceva si in Arad sau in Romania. Vreau sa vad actiuni culturale, vreau sa vad ca se intampla ceva in jurul meu. Nu mai vreau bratari fosforescente si mici. Vreau muzica, teatru si bun simt.

5 comments:

edina :D said...

daca ar pune in romania un pian pe strada a doua nu lar mai gasi acolo :(

Anonymous said...

cred ca sunt putini care vor sa se întâmple arta în jurul lor,cu toate ca eu cred ca ea se întâmplă tot timpul...

Lore said...

Very nice.
Tu ce ai canta la pian daca ai putea?

norbi said...

edina: nu cred ca ar fura pianul doar ca na, nu ar avea incredere sa puna acolo pianul. Nu stiu, nu vad sa se intample asa ceva pe aici.

vintagedreser: nu pot sa gandesc asa pozitiv ca si tine. chiar nu vad arta intamplandu-se in jurul meu. si totusi cred ca ar fi o comunitate ce ar aprecia foarte mult daca ar fi asa ceva si pe aici.

lore: stupid question lore!! coldplay :D nu ma intreba ce anume de la ei, probabil tot ce stiu. sa fiu si acolo, sa stiu sa si cant la pian. I would worship them. tu ce ai canta?

sandra said...

in excursia mea in Londra am prins si eu un tip cantand la pian (exact in locatia din clip, prin zona lui St. Paul's Cathedral), a fost tare simpatic :D