Tuesday 4 August 2009

Hotel Rwanda

Nu sunt un mare fan al filmelor. Ma uit foarte rar. In general as spune ca una, maxim doua pe lunaimi sunt de ajuns. Acum sunt intr-un maraton as spune. "Consum" vreo trei filme pe saptamana. Unnul m-a suprins intr-un mod bizar. Nici nu stiu daca a fost pozitiv sau negativ modul in care am primit mesajul filmului. Abordarile sociale si cele politice sunt cele ce ma ating. De curand am vazut filmul "Hotel Rwanda". Mi-am dat seama in ce lux traim. Mi-am dat seama ce norocosi suntem ca avem Internet, HBO si apa calda. Probabil ca unii vor spune ca exagerez, ceea ce probabil si fac, dar filmul m-a terifiat pur si simplu. Tema principala consta in razboiul civil intre cele doua comunitati etnice din Rwanda: hutu si tutzu. E practic o bataie care pe care pe tot parcusul ecranizarii. Am inceput sa ma uit la film noaptea pe la 1:00 si am zis ca sting calculatorul dupa o jumatate de ora sau maxim o ora. M-am uitat cu sufletul la gura la tot filmul. Pur si simplu iti dai seama de minciuna continua ce ti se vara pe gat si cat de ghinionisti pot sa fie unii oameni. Va recomand filmul pentru o reflectare asupra ceea ce se intampla in jurul vostru. Chiar si dupa o jumatate de saptamana sunt afectat de poveste si de ceea ce se intampla acolo. Incercati sa va uitati la film. Merita.

Va spun cu cea mai mare sinceritate,
Pace

1 comments:

Anonymous said...

Hutu și Tutsi ;) oricum trebuie să recunosc că hutu si tutzu suna ca un cuplu de comedie slapstick, am râs..