Tuesday 30 September 2008

Feel. Don't listen

Cei care ma cunosc cat de cat sau m-au vazut vreodata in viata lor pe strada stiu ca am obiceiul sa umblu cu niste casti mari pe urechi. Pe langa ca iti ofera un sunet bun, castile mari te mai feresc si de frigul de dimineata cand te duci la scoala for example. :D Si mi se par mult mai comode decat "dopurile", care sincer sa zic nu imi plac de nici o culoare. Am vazut la Rai Uno trecand prin camera si fiind dat pe post un set de casti care nu erau puse pe urechi. Nu am inteles absolut nimic dar am retinut ce era scris pe casca. Astfel am dat un search pe google si am gasit castile acestea ce sunt foarte foarte misto. Au fost prezentate la salonul Wireless Japan 2007. O companie care nu imi zice absolut nimic, Morito se cheama, au proiectat niste casti ce rezista sub apa. Ok ok... de rezistat rezista ele dar nu auzi nimic din moment ce intra apa in urechi bla bla. Stiti voi la ce ma refer. Ceea ce mi s-a parut cel mai interesant a fost ca percepi muzica prin transmiterea vibratiilor prin oase si tesut. Castile costau in august '07 in jur de 80$. Acum sincer nu stiu cat sunt. Oricum, ideea e foarte misto. Practic nu asculti muzica. O simti? Si acum mi-a venit in cap intrebarea asta. Oare cei surzi pot percepe vibratiile in acest fel? Daca o sa mai descopar ceva in legatura cu aceste casti va anunt. Era sa uit. Castile se cheama sugestiv Audio Bone Aqua de la firma Morito.




0 comments: