Friday 26 September 2008

How to send a postcard. Fast guide.


Hello people. Nu am mai scris pe blog de ceva vreme. Sorrry there. :D Am fost plecat din tara pentru 2 zile pana in Budapesta. Astazi a trebuit printre altele sa trimit o scrisoara in Finlanda. Si ca orice om care trimite o scrisoare departe pune si o vedere cu frumusetile locului. Ma duc la posta mica de pe str. Eminescu si observ cu stupoare ca cei de acolo nu au vederi cu Aradul. Scuza "tocmai le-am dat". Oare e adevarat? Ma rog. Ma duc la Corina si observ vederile cu Sfinxul, Palatul Parlamentului, Arcul de Triumf. I was like.. what the fuck!? Acestea erau puse in afara celorlate. Ma duc spre peretele cu felicitari din librarie. Il stiti voi... si gasesc 5 felicitari foarte foarte kitschoase cu locuri din Arad. Si in plus erau poze foarte vechi. Nici macar primaria nu era renovata in pozele de pe vederi. Sa nu zic de Catedrala Catolica sau Teatru. Cu poze facute seara cand cladirile sunt frumos luminate zic eu se pot face niste vederi splendide. Ce m-a surprins in mod placut au fost 3 calendare format A4 cu Romania. Foarte frumoase, bine realizate, poze bune. Si foarte ieftine. Pot sa zic ca am avut mare noroc. Ca daca vreti sa trimiteti o vedere in tara nu aveti cum. O sa creada lumea ca va bateti joc de ea. Vederile cu judetul Arad sunt foarte foarte urate. Mai sus va spuneam ca am lipsit 2 zile ca am fost in Budapesta. Am vrut sa precizez ca si la ei am gasit ce e adevarat un singur magazin cu suveniruri. Dar ala era ca lumea. Aveau jucarii cu I love Budapest, Cubul Rubik, vederi superbe cu Ungaria, steaguri si steme. Ce e adevarat, dintr-o zi serioasa de plimbat prin Budapesta doar un magazin am gasit de suveniruri, ceea ce e putin totusi pentru o capitala. Dar magazinul era bine aprovizionat. Alt lucru ce am vrut sa precizez in acest post este nestiinta mea de a trimite un plic. Cand m-a intrebat doamna de la ghiseu cum vreau sa trimit plicul i-am raspuns ca prin posta. Apoi ma intreaba: Simpla? Cu recomandare? Cu avionul? si parca mi-a mai zis doua feluri. Am zis... ok. Atunci mi-am dat seama cu adevarat in ce era traiesc. Mail-ul si messanger-ul la putere. Ma gandeam ce as putea sa patesc daca ar trebui sa trimit un colet. Pana la urma am trimis coletul cu avionul si apoi are grija de plic posta locala. In 2 saptamani maxim mi s-a spus ca o sa fie acolo plicul. :D

Cam atat pentru azi. Sper ca o sa reusesc sa mentin un ritm cat de cat pe blog cu toate ca de acum incolo o sa am un program tot mai incarcat. Dar cred ca o sa am si destul de multe subiecte. Acum ca am scoala sunt tot mai conectat la viata sociala. See you soon mates :).

0 comments: