Tuesday 2 September 2008

O sa o traiti in curand si pe asta!


In cateva zile o sa avem primul clip si imediat apoi cel de-al doilea care atinge 100 mil. viewuri pe youtube. Stirea asta o am inaintea tuturor agentiilor de presa (ce mandru ma simt). Din greseala am dat de ea trebuie sa recunosc. Citeam pe wikipedia despre youtube si era un link cu cele mai vizionate clipuri si am vazut cifra. Mi-am zis ca e subiect de blog. Cel mai vizionat clip de pe youtube este Avril Labigne - Girlfriend cu 99,340,846 viewuri (la momentul postarii) si Evolution of Dance (genial) cu 97,439,032 viewuri. Sincer sper ca Evolution of Dance sa fie primul. Merita omul. E foarte tare. Stirea asta o sa semene pe cea cu al 6 mld.-lea om de pe planeta. Era chinez, logic, daca va intrebati. Era culmea sa fie altceva. :))Daca mai tineti minte. Mare forfota mare. Dar parca si atunci au fost ceva discutii intre americani si chinezi daca bine imi aduc aminte. Groaznic. Na, fiti pe faza cu youtube ca e mare sarbatoare mare. Link la lista cu cele mai vizionate clipuri youtube aici.

0 comments: