Wednesday 9 July 2008

Asta e, astia suntem, dar speram sa indreptam ceva

Din pacate constat cu surpindere ca tot mai multa lume se uita pe site-uri gen pitzipoance.org sau cocalari.ro. Nu am vrut niciodata sa dezbat o tema de genul pe blog dar m-am gandit ca e imposibil. Si acesti “cocalari” si “pitzipoance” reprezinta o categorie de oameni din societatea noastra. Am sa incerc sa nu ii critic dar nici laude nu am la adresa lor. Mi se pare absurd sa discriminezi pe criterii puerile. Or fi ei mai nu stiu cum, or avea haine fake sau freze cu dunga nike dar lucrul pe de departe cel mai grav este publicitatea. Din cate am vazut pe site, toate comentariile sunt negative, acesti oameni fiind barjocoriti. Daca nu mai vreti sa fiti intre oameni de genul celora care se afla pe site nu le mai faceti publicitate. Ca o e publicitate negative or pozitiva, tot publicitate e. Nu iti place ce vezi pe site-urile alea, schimba canalul.

Si apropo, acum mi-am adus aminte. Ce aveti mai cu lumea emo? Sunt un current care sunt intr-o expansiune continua, exact ca si cei hippie sau oricare altul. Atata timp cat crezi in ceea ce faci, si tu consideri ca faci bine nu inteleg de ce s-ar revolta lumea. Orice lucru mai nou sau mai ciudat este privit anormal. Orice cultura ce se dezvolta va avea “wannabeuri”. Ei bine pe aceea trebuie indreptati. Acum majoritatea lumii cum gandeste: “Cum sa gandesti atat de negativist, sa te imbraci in negru (pentru emo). Cum sa porti pantofi cu lac sau lanturi groase la gat.”. De aceea suntem o tara democratica, ca sa faca fiecare ce vrea. Unele lucruri nu sunt morale, nu sunt parte al unui cod etic, dar trebuie sa respecti.


Vreti tara democratica, obisnuiti-va cu ea!

0 comments: