Monday 28 July 2008

Super Mario Bros., cel mai tare din parcare


Super Mario Bros. a fost votat de cititorii ziarului britanic Telegraph drept cel mai bun joc pe calculator al tuturor timpurilor. Cu totii stim jocul. Ne-am jucat de nu am mai putut. Eu sincer acum vreo 3 saptamani m-am jucat Mario Forever. Mi-e dor si de Pac-Man si de Mario. Super jocuri. Jocul a aparut in 1985 (nici nu eram nascut) pe o platforma Nintendo. Jocul inevitabil a avut o continuare in 1988 cu Super Mario Bros. 2 si in 1990 cu Super Mario Bros. 3. Aparent simplist, fraţii Mario şi Luigi încearcă să cucerească Regatul Ciupercilor şi să o salveze pe Prinţesa Piersică, jocul avand o imensa popularitate. Doar al treilea joc a avut ceva probleme la vanzari acesta reusind sa vanda 18 mil. de exemplare.

Lista cu cele mai populare 20 jocuri pe calculator din U.K. este urmatoarea:

1. Super Mario Bros.
2. Pac-Man
3. Tetris
4. The Sims
5. Sonic the Hedgehog
6. Space Invaders
7. Grand Theft Auto - San Andreas
8. Donkey Kong
9. Mario Kart 64
10. Grand Theft Auto - Vice City
11. Lara Croft: Tomb Raider
12. Wii Sports
13. Final Fantasy
14. Gran Turismo
15. Lemmings
16. Frogger
17. Pokemon, Red, Blue and Green
18. Street Fighter II
19. Wii Play
20. Guitar Hero

0 comments: