Thursday 3 July 2008

I've been starved to death without Internet


Am trait experienta unui om caruia dupa vreo 3 sau 4 ani de net continuu, am ramas fara net intr-o zi ca oricare alta. Daca esti in vacanta ai ocupatie, daca esti la pescuit esti cu prietenii si nu ai nevoie de mess. Vreau sa spun ca ai atata timp liber fara messanger, google, myspace, hi5, facebook sau cine stie unde ai mai avea cont. Stateam pur si simplu si aveam ore in sir free. Te trezesti dimineata: sign in, check e-mail, blog, vorbareala pe mess si ai plecat. Vii acasa iarasi intri pe mess. Ieri m-a sunat lume daca is ok. Ca nu m-a mai vazut online. Sunt un om care citeste ziare. Muream in fata stirilor de la ora 19. Auzeam toate porcariile posibile. Nu mai puteam sa selectez la ce sa ma uit. Ma simteam manipulat. Sincer vorbesc. Mi se bagau informatii pe gat fara sa vreau. Oare ce filme sunt diseara la TV. We can't check the Internet so we check the Teletext. Va suna cunoscut? Astazi m-am trezit pe la ora 10 si a aprins sora mea PC-ul. Nu aveam net. Somn inapoi. M-am trezit la 12. Aprind modemul. Palpaie LED-ul de la Ethernet. Cel de la Power e rosu. "Come on!" imi spun in gand. Se aprinde cel de la DSL. "Yes!' primesc informatii. Se aprinde si cel de la Interent. Ma duc la sora mea. Era in curte. Ridic mainile: "Avem net!!!" Necesitatea de a obtine informatii este imensa. Incredibil. Suntem foarte dependenti de calculator si internet. Sunt lucruri folositoare dar nu trebuie sa abuzam. Incercati sa stai 3 zile fara google, wikipedia si messanger. Dar sa fie 3 zile normale. Fara vacante sau nopti petrecute cu prietenii. O sa muriti. Va asigur.

0 comments: