Monday 21 July 2008

Daca se vrea, se poate!

Am fost la Garana si a fost minunat. O organizare foarte buna, oameni extrem de amabili care incearca sa te ajute in orice situatii. Amplasarea scenei este aproape in afara satului astfel inmcat locuitorii sa nu fie deranjati. Drumul dinspre Resita prin Valiug este excelent putand admira niste pesisaje extraordinare. Drumul dinspre Slatina-Timis este aproape impracticabil cu toate ca autoritatile locale au promis ca vor asfalta drumul. Nu ar trebui sa ne bazam pe ei. Drumul acesta este si foarte putin circulat. Pentru stopisti nu e o ruta prea buna. Mancarea la pensiunile din sat nu este excelenta dar nici rea. In timpul festivalului gasesti politisti peste tot care incearca sa fluidizeze traficul . Le-a iesit pe cat posibil anul acesta. La pensiuni daca vrei sa stai trebuie sa iti faci rezervare din timp ca altfel sigur nu o sa gasesti locuri. Dar oricum majoritatea lumii vine sa dorma in cort. Autobuze directe eu nu am gasit cu toate ca am vazut un autocar ce a trecut prin sat. Organizarea festivalului este excelenta. De exemplu anul acesta in prima seara a festivalului a inceput sa ploua. Tuturor spectatorilor li s-au dat umbrele. Un gest foarte frumos. Pentru o baie te poti duce la Trei Ape. Un loc minunat pentru a face o baie si a face poze minunate. La fel si la Valiug. Doua locuri minunate. Am scris toate acestea deoarece am gasit destul de greu informatii pe net si as dori sa vin in ajutorul celora care au fost in situatia mea si nu au stiut la ce sa se astepte. Merita fiecare clipa. Nici un artist nu se lasa. Cei doi artisti din clipurile de mai jos au concertat anul acesta. M-au impresionat.

Victor Wooten - Unul din cei mai mari basisti din lume. Un grup minunat cu un frate ce reuseste sa faca solouri de chitara ce impresioneaza pe oricine (solo Regi Wooten).



Lars Danielsson (Suedia), Leszek Mozdzer (Polonia) - Doi artisti ce formeaza un grup fantastic. Un pianist si un contrabassist ce se cunosc la perfectie. Celora ce le place pianul se indrogostesc de el. Va asigur.

0 comments: