Monday 25 August 2008

It's a must!


M-am culcat in noaptea dintre duminica si luni extrem de nervos din mai multe motive. Era ora 1:50. Ce sa fac sa ma relaxez? Imi pun castile pe cap. Imi caut ceva muzica. Coldplay... neee.. not in the mood (greu de crezut la mine), Esbjorn Trio... nee, Pink Floyd... da. Nice. Raman pe Pink Floyd. Ma decid sa ascult "The Final Cut". Incep sa ascult primele melodii si adorm. Ma trezesc pe un pian atat de frumos.. si incep sa ascult versurile.

"Floating down through the clouds
Memories come rushing up to meet me now.
In the space between the heavens
and in the corner of some foreign field"

O linie melodica atat de frumoasa. Cu niste versuri atat, atat de frumoase. Melodia se numeste "The Gunner's dream". Probabil nu o sa fie pe placul multora. Pentru mine piesa a devenit una speciala. Si urmatoare e absolut geniala "Paranoid Eye". Amandoua atat de bune. E printre cele mai frumoase experiente din ultima vreme. Versuri atat de bune. Si apoi partea de saxofon... ce mai vrei? It's like heaven. Luati-va playere, programati-le pe sleep si da-ti drumul la cel mai frumos album pe care il aveti acasa. Sa simtiti fiecare instrument. Fiecare vers. Nu spun sa ascultati Pink Floyd. Pentru ca nu la toti o sa va placa. Edina, asculta Beatles, Dude Scorpions (cu toate ca am vorbit ca nu poti sa adormi pe muzica :) ), Marius Dj - ul tau preferat, la fel si Dani, Lavi te corup eu cu ceva jazz, Alin un Jay-Jay, Lore Chimaira. Am scris la intamplare oameni care stiu ca le place mult muzica si care mai dau cate o tura pe blogul meu :). Incercati. Si nu numai voi. E o senzatie extraordinara. Va promit ca o sa adormiti cu zambetul pe buze. Va indeplinesc o dorinta daca nu o sa va placa senzatia :D. O sa ma duc si eu imediat sa mai ascult un album Pink Floyd. Cred ca o urmeze "Wish you were here".

2 comments:

Anonymous said...

:"> tnx mister! >:D<

norbi said...

ooo.. welcome :) >:D< now this is how a person can make my day