Tuesday 19 August 2008

This is shocking!!

Mai tineti minte acum 10 ani cum ne jucam Mario si GTA si toate jocurile acelea care au avut o animatie la care am zis "wow!" la acea vreme. Acum avem super jocuri cu super animatie. Mai tineti minte cat de "patratoasa" era grafica la Doom. Va vine sau nu sa credeti creatorii GTA au realizat urmatoarea animatie pe calculator. Am ramas socat. How far can they push it?

"Cei care au vazut animatia au fost aproape convinsi ca ochii sunt reali. Oamenii au o anume asimetrie naturala in miscari si gesturi - de exemplu, miscarile muschilor de pe o parte si de alta a fetei. Aceste "imperfectiuni" nu sunt foarte sesizabile, dar confera realitate personajului", a declarat Mike Starkenburg, liderul echipei de la Image Metrics. (Hotnews.ro)

3 comments:

.raoul said...

Am vazut ceva asemanator zilele trecute, daespre un program care poate analiza the depth field and luminoasitatea si recrea sau duplica un obiect deja existent in imagine (era vorba de duplicarea unei masini).

Ma gandesc la oamenii aia care si-au petrecut zile, noptii, ani chinuindu-se sa invete Maya and now. Jobless... hihihi

Andreea89 said...

mie mi se pare ca clipeste prea des :D

norbi said...

Raoul tu poate stii mai bine ca multa lume ce inseamna filmuletul acela. Iti dai seama cate ore si-au petrecut pentru clipul acela. Si cum erau animatiile acum 5 ani. Animatiile pentru jocuri. Incredibil. Evolutia celor de la GTA este incredibila. Imi amintesc prima parte. Grafica 2D! Can you believe that?!

Si acum ca ma uit Andreea, poate ca clipeste un pic prea des. Dar nu foarte mult. Ca am fost atent si la cat de mult clipesc eu si nu a fost o difertenta atat de mare :D.