Saturday 21 June 2008

Flobots

O formatie veche de care eu sincer nu am auzit. Sunt infiintati din 2000 si au 2 albume. Au devenit cunoscuti in aprilie 2008 prin hitul "Handlebars". Am descoperit formatia asta prin sora mea acum 2 saptamani. Seamana pe RATM (Rage Against the Machine) ca mesaj si stil dar in varianta mult mai soft. Instrumentele la care artistii canta fac o combinatie extrem de interesanta tobe, chitara bass, chitara electrica, vioara si trompeta. Sunt o trupa cu un vocalist extrem de capabil. Nu sunt definiti pe un stil anume. De aceea i-am si gasit pe wikipedia ca fiind alterantive rap, alternative rock. Dar pe un alt site, nu mai stiu pe unde, i-am gasit drept indie. Nu stiu ce sa zic in orice caz suna foarte bine. Merita sa ii ascultati cel putin o data. Daca va e prea lene sa dati un search in continuare va las clipul. Toate referirile pe care le fac in materie de muzica sunt in calitate de amator si iubitor al muzicii nicidecum in calitate de profesionist.


1 comments:

Anonymous said...

Interesant blogu ;) dar as vrea si altceva in afara de 'muzica' incearca sa ne captezi interesul cu un subiect unic. Deocamdata e un blog mic dar de tine depinde cat de mare/cunoscut va ajunge ;D spor la scris !