Sunday 29 June 2008

Lucruri simple

Am fost ieri la un party. Prietenii mei, majoritatea nu asculta muzica ce o ascult eu. Sunt oameni axati pe house, trance, muzica electronica in orice caz. Nu ma bag ca nu cunosc. Sunt destul de indiferent la muzica asta dar sunt constient ca nu pot sa ascult la un party muzica ce mi-o place mie ca nu s-ar simti bine nici unul. Oricum am trait un moment ce nu o sa il uit prea curand. Pe la 6 dimineata am impartit pijamalele si fiecare in patul lui. Am vrut sa dorm singur si m-am pus pe canapeaua din sufrageria. Ce am gasit acolo. Cd-uri cu Pink Floyd, Roger Waters, U2. M-am pus pe canapea. Am dat drumul la The Dark Side of the Moon. Dupa o noapte de bubuituri si explozie de sunete la mine in ureche a fost genial. Stateam la rasarit de soare rupt de oboseala si ascultam Pink Floyd. A fost un moment pe care nu o sa-l uit prea repede. Era o senzatie interioara foarte puternica. Incercati si voi. Stati linistiti pe canapea, nu va ganditi la nimic si ascultati muzica favorita. Concentrati-va asupra ei. E magnific cum pot sa inveseleasca lucrurile simple omul. Am ascultat un pic mai mult de jumatate de album si am adormit. Genial.

0 comments: