Wednesday 25 June 2008

Nu mai suport!

Sunt enervat, intrigat, gretosat, demolarizat. Ma enerveaza prostul obicei de umblat cu telefonul cu muzica data tare pe strada. Nu mai suport! Am fost sfatuit sa nu scriu despre tema asta dar ma intriga unele lucruri. Ieri veneam acasa pe la ora 12 acasa. Luminat pe strada nu era masini parcate pe trotuar erau. Strecurandu-ma pe langa masini m-am impiedicat si m-am lovit de piatra cubica. M-am enervat foarte tare cu toate ca era o situatie destul de hazlie. Am luat piatra si am pus piatra pe capota proprietarului. Sunt gretosat de atitudinea negativista din Romania. Toti zic: "Aici nu o sa se schimbe nimic niciodata". Nu trebuie sa gandim asa oameni buni. Daca la cineva ii este rau pe strada nimeni nu o sa il ajute. M-am plimbat mai demult prin oras cu niste prieteni si am vazut cum un barbat cum tocmai a cazut in statia de tramvai de la primarie. Nimeni nu a reactionat in nici un fel. Am fugit noi in cele din urma spre el de pe cealalta parte a drumului sa vedem ce are si am chemat salvarea. Nimanui nu ii pasa. Aceasta nepasare si delasare ma intriga extrem de mult. Daca esti un pic diferit imbracat imediat lumea o sa intoarca privirile spre tine. Strazile sunt extrem de proaste. Majoritatea soferilor nu opresc la zebra sau trec cu toata viteza prin oceanele ce se formeaza in craterele imense din asfalt. Putina lume iti va zambi la magazin dupa ce ai cumparat ceva. Nu mai vreau acadele rest mai ales ca nu imi plac dulciurile! De ce nu iti ureaza nimeni o zi buna? De multe ori nu pot sa dorm noaptea din cauza urletelor si a muzicii data prea tare. Asta nu ar fi problema daca s-ar intampla din cand in cand. Mai intelegi omul. Vrea petrecere. Dar nu noapte de noapte. Mi-e greata de multe ori cand merg in oras si vad oameni scuipand si aruncand coji de seminte si ambalaje pe jos. De cersetori si boschetari nu mai zis. Imi pare rau pentru ei. Unii nu au nici o vina ca sunt acolo dar sa se poarte cu mai mult respect si onoare. Ar trebui sa castige bani muncind nu cersind. Suntem din ce in ce mai egoisti si nu ajutam pe nimeni. Nu ne pasa ce e in jurul nostru. Noua sa ne fie bine. Imi pare rau daca am greseli in post sau ceva dar nu l-am recitit inainte de publicare. Sunt foarte obosit. Am sa-l corectez noaptea asta sau maine cel mai probabil. See ya!

4 comments:

Anonymous said...

asa va fi merem..ne trebuie 1000 de ani sa fim ca ce`i de afara..(pe putin) credema stiu ce zic :d doar 3 sapt mi`au ajuns sa`mi dau seama, iar cand am ajuns inapoi in ROMAnia, mi`a mai trebuit inca 2 sapt. sa`mi revin..huh! hainuinimic noi nu vom prinde nici o schimbare, asta e adapteazate, sau pleaca in strainatate, n`ai de ALES ! singur nu poti face nimic, cel mai bun subiect de pana acuma, ne vedem maine :) happy b-day >:d<

norbi said...

grasane ce sa facem.. dar m-am saturat.. :((.. i don't fuckin' stand this.. pfoa ma rog.. cred ca tebuie sa ma obisnuiesc din pacate.. nu stiu.. eu sa stii ca la toti taximetreistii le zic noapte buna si spor la lucru.. eu de unul o sa ma port frumos :D..

Andreea89 said...

si bine faci ca te porti frumos. asta e cea mai mare greseala pe care o face cam toata lumea. toti se gandesc ca nu au de ales si ca nu conteaza daca doar unul singur se poarta frumos. gresit! este foarte important
sa ne purtam fiecar bine, cum putem, sa ne descurcam cu ce avem,pentru ca asa poate vad si altii si se molipsesc...

norbi said...

sincer eu ma port frumos sau cat de frumos pot pentru ca asa cred ca e bine. Nici nu imi place sa intru in polemici cu nimeni. Nu imi place sa intr uin cearta cu nimeni. Asa e firea mea. Dar ma intriga cat de nesimtiti pot sa fie unii. Nu pot sa inteleg cum cativa oamenii pot sa fie asa de nesimtiti. De multe ori cu gura cascata. Nu se simt. :|